Odstąpienie od umowy / wymiana / reklamacja

Odstąpienie od umowy
czas na zwrot: 14 dni
Adres do zwrotu:
F.P.H. BEST Dział Sprzedaży
ul. Świętokrzyska 4
64-800 Chodzież
Polska

Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny. Termin odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy poinformować Sklep o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia, wysyłając je na adres: F.P.H. BEST Dział Sprzedaży, ul. Świętokrzyska 4, 64-800 Chodzież. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy dostępnego pod tym linkiem:►PDF

Przesyłkę z towarem można nadać zwykłą paczką pocztową priorytetową na adres: F.P.H. BEST Dział Sprzedaży, ul. Świętokrzyska 4, 64-800 Chodzież. Do paczki proszę dołączyć paragon. Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na adres biuty.pl@gmail.com.

Jeżeli Klient korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. W wypadku odstąpienia od umowy Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu towaru. Wysokość tych kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę około 15 PLN. 

Uwaga!
Bez względu na to w jaki sposób zwracasz towar powinien on zostać zapakowany w odpowiedni sposób, uniemożliwiający uszkodzenie w trakcie transportu. Zwracany towar zostanie przyjęty tylko wtedy gdy będzie odesłany z kompletną zawartością (również gratisy, upominki itp.), a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone. Do zwracanego towaru proszę dołączyć wypełniony formularz zwrotu i paragon.
Nie odbieramy żadnych przesyłek wysłanych za pobraniem! Zwrot odesłany w ten sposób wraca do nadawcy, ponieważ nie jesteśmy w stanie odebrać takiej paczki.

Wymiana towaru
Wymiany możesz dokonać na dwa sposoby:
1. Aby wymienić towar złóż nowe zamówienie, a wymieniany produkt odeślij do naszej firmy w ramach odstąpienia od umowy na adres:
F.P.H. BEST Dział Sprzedaży
ul. Świętokrzyska 4
64-800 Chodzież
Uwaga! Towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany z kompletną zawartością, oraz nie będzie nosił śladów używania.
2. Napisz wiadomość e-mailową biuty.pl@gmail.com z informacją jaki produkt miałby być wymieniony, na jaki rozmiar, fason.
W odpowiedzi otrzymasz dalsze wskazówki, co pozwoli szybko i sprawnie załatwić wymianę.

REKLAMACJE

Firma Produkcyjno-Handlowa BEST Sebastian Kowzan jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1] - 556[3] Kodeksu Cywilnego.

Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres sklepu lub adres email: biuty.pl@gmail.com. Firma Produkcyjno-Handlowa BEST Sebastian Kowzan  zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. Reklamację można składać również drogą elektroniczną na naszej stronie www.biuty.pl. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania reklamacji pocztą elektroniczną.

W przypadku gdy kupującym nie jest konsument w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego sklep udziela 30 dniowej gwarancji przedsprzedażnej. Gwarancji posprzedażnej nie udziela. 

Reklamację można zgłosić korzystając z działu reklamacji znajdującego w panelu administracyjnym klienta lub skorzystać z formularza znajdującego się poniżej. Odsyłając reklamowany produkt pamiętaj o starannym zapakowaniu i zabezpieczeniu go przez ewentualnym uszkodzeniem.
Do przesyłki dołącz paragon i podpisany formularz reklamacyjny dostępny tutaj 
►PDF

Towar należy odesłać zwykłą paczką pocztową.

Adres do odesłania towaru na reklamację:

F.P.H. BEST Dział Sprzedaży
ul. Świętokrzyska 4
64-800 Chodzież
Polska


Uwaga! Reklamacji nie podlegają:

  • części wymienne obuwia tj. fleki lub wierzchniki,
  • starte lub przetarte spody obuwia,
  • uszkodzenia mechaniczne (obicia, otarcia, rysy, nacięcia),
  • niedopasowanie obuwia do stopy,
  • urwane lub uszkodzone w wyraźny sposób mechaniczny ozdoby (kokardki, guziczki, klamerki),
  • uszkodzone w sposób mechaniczny zamki błyskawiczne,
  • naturalne zużycie obuwia,
  • wady powstałe z braku odpowiedniej konserwacji obuwia (np. przemakanie obuwia),
  • farbowanie obuwia wynikające z nadmiernej potliwości stóp lub nadmiernego przemoczenia obuwia,
  • wady powstałe na skutek czyszczenia i mycia obuwia środkami do tego nie przeznaczonymi,
  • wady powstałe na skutek prania obuwia w pralce,
  • plamy na obuwiu powstałe na skutek działania czynników zewnętrznych,
  • zapach obuwia.

 

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel