Czas realizacji zamówienia

Paczki wysyłamy na kilka sposobów:

  • firmą kurierską InPost
  • do Paczkomatów

Przesyłki dostarczane są zazwyczaj na drugi dzień roboczy po dokonaniu wysyłki z naszego magazynu.

 

Jest to czas przewidywany, a nie gwarantowany przez firmy wykonujące usługi przewozowe.

 

Przesyłki wysyłamy codziennie od poniedziałku do piątku – każdego dnia roboczego do godz. 14.00.

Ważna informacja:

Czas realizacji zamówienia = czas przygotowania zamówienia do wysyłki + czas dostawy firmy transportowej.

Paczki wysyłamy do 24h od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie (przedpłata) lub od czasu otrzymania zamówienia pobraniowego.

 

Kurier:

  • towar dostarczany przez kuriera jest wyłącznie w dni robocze bez sobót
  • zmiana adresu dostawy możliwa jest wyłącznie przed wysyłką zamówienia
  • jeśli odbiorca nie będzie obecny w domu kurier odnotuje awizo – w systemie internetowym. Kurierzy nie mają obowiązku kontaktu telefonicznego z klientem, podejmą dwie próby doręczenia
  • w przypadku dwukrotnej nieobecności awizowaną paczkę można odebrać w najbliższym oddziale firmy kurierskiej

 

Paczkomat:

  • po dostarczeniu do paczkomatu, klient zostanie powiadomiony o tym fakcie sms-em i e-mailem
  • klient ma 3 dni na odebranie przesyłki, po tym czasie paczkę przez kolejne 3 dni będzie można odebrać w oddziale InPost w danym mieście

 

Lista oddziałów InPost z których można odebrać paczki znajduje się na stronie:

https://twoj.inpost.pl/pl/znajdz-punkt-inpost

Śledzenie przesyłek możliwe jest na stronie: http://www.inpost.pl/

 

Uwaga! Czas realizacji i dostawy zamówień nie obejmuje sobót, niedziel oraz dni świątecznych.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel