Czas realizacji zamówienia
Paczki wysyłamy na kilka sposobów:
- firmą kurierską InPost
- do Paczkomatów
Przesyłki dostarczane są zazwyczaj na drugi dzień roboczy po dokonaniu wysyłki z naszego magazynu.
Jest to czas przewidywany, a nie gwarantowany przez firmy wykonujące usługi przewozowe.
Przesyłki wysyłamy codziennie od poniedziałku do piątku – każdego dnia roboczego do godz. 14.00.
Ważna informacja:
Czas realizacji zamówienia = czas przygotowania zamówienia do wysyłki + czas dostawy firmy transportowej.
Paczki wysyłamy do 24h od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie (przedpłata) lub od czasu otrzymania zamówienia pobraniowego.
Kurier:
- towar dostarczany przez kuriera jest wyłącznie w dni robocze bez sobót
- zmiana adresu dostawy możliwa jest wyłącznie przed wysyłką zamówienia
- jeśli odbiorca nie będzie obecny w domu kurier odnotuje awizo – w systemie internetowym. Kurierzy nie mają obowiązku kontaktu telefonicznego z klientem, podejmą dwie próby doręczenia
- w przypadku dwukrotnej nieobecności awizowaną paczkę można odebrać w najbliższym oddziale firmy kurierskiej
Paczkomat:
- po dostarczeniu do paczkomatu, klient zostanie powiadomiony o tym fakcie sms-em i e-mailem
- klient ma 3 dni na odebranie przesyłki, po tym czasie paczkę przez kolejne 3 dni będzie można odebrać w oddziale InPost w danym mieście
Lista oddziałów InPost z których można odebrać paczki znajduje się na stronie:
https://inpost.pl/znajdz-paczkomat
Śledzenie przesyłek możliwe jest na stronie: http://www.inpost.pl/
Uwaga! Czas realizacji i dostawy zamówień nie obejmuje sobót, niedziel oraz dni świątecznych.